Skip to content

🚑 AV-AMBULANSSI

Kun AV-laitteiden toimintahäiriöt vaikuttavat merkittävästi käyttöön tai kun ongelmat eivät ratkea yksinkertaisilla korjaustoimenpiteillä, ja silti loppukäyttäjän mielestä tilaa tarvitaan, niin silloin korjauksella on usein myös kiire. Silloin on suositeltavaa ottaa yhteyttä ammattitaitoiseen AV-huoltoliikkeeseen, joka pystyy tarjoamaan laitteiden tehokasta huoltoa ja korjausta nopeasti.

Pro-Visionin AV-ambulanssi on pikahuoltopalvelu, joka tarjoaa nopeaa ja tehokasta apua kaikissa AV-tekniikkaan liittyvissä hätätapauksissa 🏃‍♂️. Meidän tehtävämme on saada järjestelmäsi takaisin käyttökuntoon mahdollisimman nopeasti ja minimaalisella vaivalla sinulle. 🔧

Ymmärrämme, että liiketoimintasi ei voi odottaa, ja siksi olemme panostaneet palvelumme nopeuteen ja tehokkuuteen 💪. AV-ambulanssimme on aina valmiina reagoimaan pikaisiin huoltopyyntöihin, ja asiantunteva tiimimme on tottunut ratkomaan ongelmia tiukan aikataulun alla. ⏰

Kun tarvitset nopeaa apua AV-järjestelmäsi kanssa, ota yhteyttä meihin ja tilaa itsellesi Pro-Visionin AV-ambulanssihuolto. 📞Tulemme paikalle pikavauhdilla ja hoidamme homman kotiin, jotta sinä voit jatkaa keskeytyksettä. Soita meille, kun tarvitset AV-ensiapua – me olemme täällä sinua varten! 🚀

AV-ambulanssilla sujahdat sujuvasti ohi seuraavista pullonkauloista

  • Käytössäsi on päivystysnumero mihin soittaa kun hätä on suurin. Vastaamme 24/7.
  • Nopea reagointi vikatilanteissa. Lupaamme tulla paikalle seuraavana työpäivänä Uudenmaan alueella.
  • Paikalle tulee kokenut ensihoitaja, joka osaa muutakin kuin vain pistää sähköt päälle ja pois. Hoidamme yleisimmät vika-analysoinnit hetkessä.
  • Tila pyritään hoitamaan jo käynnin aikana käyttökuntoon. Meillä on mukanamme yleisimmät välikaapelit sekä asentajallamme on ymmärrys käytetyistä laitteista ja ohjelmistoista. Tarvittaessa tarjoamme rikkoutuneen tilalle vuokralaitteet.
  • Neuvomme sekä kirjaamme toimenpide-ehdotukset, jolla samalta ongelmalta vältytään jatkossa.

 

Kenelle AV-ambulanssi sopii?

Vaikka teidän organisaatiossa kaikilla AV-laitteilla olisikin voimassa olevat takuut, niin voi silti tulla äkillisiä tilanteita, jossa AV ei syystä tai toisesta toimi ja ulkopuolinen kertaluonteinen apu on tarpeen. 

Silloin AV-ambulanssi on yksinkertainen tapa hankkia Uusimaalaisille (ei olla vielä valloitettu koko Euroopaa) organisaatiolle apua AV-ongelmiinsa, jotka ovat kriittisiä ja kiireellisiä.

Näin homma toimii

Soitto AV-hätäkeskukseen

Aivan kuin oikeaankin hätäkeskukseen soitettaessa teiltä varmistetaan tiedot, joiden avulla tiedetään minne ja mihin aikaan AV-ambulanssi lähetetään seuraavana työpäivänä.

AV-ambulanssi saapuu paikalle 

Paikalle saapunut ensihoitaja diagnosoi tarkemmin mikä vian aiheuttaa.

Tarvittaessa hän uusii kaapeloinnit, ajaa uudet päivitykset sekä irroittaa rikki menneen laitteen ja asentaa varalaitteen tilalle.

Mikäli teillä ei ole varalaitteita omasta takaa, niin meiltä on mahdollista saada väliaikaiset  vuokralaitteet.

Löydökset ja suositukset  

Heti käynnin jälkeen saatte joko ilmoituksen, että kaikki on käyttökunnossa tai sitten vika on tiedossa ja arvio kestosta.

Koostamme ja analysoimme vielä erikseen löydökset suosituksineen yhteen dokumenttiin, joka lähetetään teille käynnin jälkeen.

Jälkihoito puolestanne  

Joskus kaikkia vikoja ei voi korjata yhdellä käynnillä. Voi olla esimerkiksi tilanne, että rikkoutunut laite joudutaan korvaamaan uudella tai takuuvaihtamaan.

Tälloin kanssamme voi sopia, että ilmoitamme uuden laitteen saapumisesta ja sovimme kanssanne milloin laite voidaan asentaa sekä kalibroida käyttökuntoon meidän toimesta.

Eli tämän kaiken saatte

 

🚑 Kokeneen asiantuntijan nopeasti paikan päälle ratkomaan missä vika on.

🚑 Korjataan vika ja varmistetaan tila toimintakuntoon. Toimitamme teille selkokielisen tiivistelmän löydöksistä ja tehdyistä toimenpiteistä.

🚑 Tarjoamme tarvittaessa konkreettisia toimenpide-ehdotuksia miten välttää ongelma jatkossa.

🚑 Mikäli vika tarvitsee jälkihoitoa, hoidamme puolestanne tarvittavat asennukset ja uudelleenkalibroinnit niin että tilat ovat käyttökunnossa ja siistitty jäljiltämme.

Miten AV-ambulanssi eroaa muista vaihtoehdoista?

Vahvasti vakioidut ympäristöt sekä voimassa oleva pitkät tehtaan takuut

Mikäli teillä on jo suunnitteluvaiheessa ollut mahdollista hankkia kerralla kaikkiin tiloihin samankaltaiset AV-varusteet, saa niihin useasti pitkät esimerkiksi 5-vuoden takuut valmistajilta. Tällaiset ympäristöt ovat usein melko pitkäänkin vikavapaita tai viat kuuluvat takuun piiriin.

On kuitenkin tilanteita, jotka eivät kuulu takuun piiriin kuten äänen tai kuvan laatuongelmat, yhteysongelmat, ohjelmistovirheet tai laitteiston vauriot. AV-ambulanssi sopii juuri näihin tilanteisiin hyvin.

Pitkät AV-ylläpito- ja huoltosopimukset

Vaikka AV-huoltoa tyypillisesti tarvitaan yleensä vain silloin, kun AV-laitteet eivät toimi oikein tai niissä on ongelmia, on enenevissä määrin alettu miettiä ennakoivaa AV-ympäristöjen ylläpitoa. Tämä erityisesti yrityksissä, joissa on paljon eri vuosina ostettua laitetta.

Vaikka vuositasolla puhutaankin jo aivan eri summista mitä muutama AV-ambulanssin käynti maksaisi, niin pitkäaikaisten huolto- ja ylläpitosopimuksien hyödyt ja edut sen valitseville ovat isossa kuvassa parempi kustannustehokkuus, sujuvampi käyttö, parempi ennakoitavuus ja laitteiden käyttöiän pidentyminen.

Kannattaisiko vika kuitenkin yrittää ratkaista itse?

Kun teet itse - plussat✅

  • Ei tule lisäkustannuksia: vain sinun oma työaikasi ja palkkasi
  • Ei tarvitse perehdyttää ulkopuolista kumppania sinun ja käyttäjiesi tilanteeseen
  • Omille loppukäyttäjille puhuminen on paras mahdollinen tapa tutustua heihin ja heidän tarpeisiinsa. 

Kun teet itse - miinukset⛔

  • Vian etsiminen vie aikaa. AV-tuesta vastaavan työpöydällä on tunnetusti monta muutakin (kiireellisempää ja tärkeämpää) tekemistä, josta tämä on pois.
  • Jos et ole päässyt vihkiytymään AV-asioihin ennen, niin parhaiden työtapojen ja käytäntöjen löytäminen on pitkä prosessi.  Vaikka vika löytyisikin, sen korjaaminen, siistiminen ja konfigurointi on jokainen oma alue, joka vaatii erityisosaamista.
  • Loppukäyttäjät saattavat joskus olla haluttomia odottamaan ja antavat painetta aikatauluista.

...vai käyttäisitkö sittenkin AV-ambulanssia?

Kun me tehdään - plussat ✅

  • Meillä on vyöllä sen verran paljon toistoja, että tiedämme jo mikä toimii ja mikä ei. Vian etsimistä varten meillä on tarvittavat välineet omasta takaa.
  • Olemme tehneet satoja ellei tuhansia huoltoja erilaisille yrityksille, joten kun tilaat huollon kauttamme, maksat tekemisestä, ei harjoittelusta.
  • Jos haluatte, että korjaamiseen käytetään esimerkiksi teidän omia varalaitteita, ymmärrämme sen paremmin kuin hyvin. Muutenkin jokaisessa talossa on omat tavat toimia, joita mielellämme kunnioitamme. Kun otat yhteyttä, niin varmistamme miten voimme auttaa parhaiten juuri teitä!

Kun me tehdään - miinukset ⛔

  • Se (totta kai) maksaa ekstraa, että ammattilaiset tekee
  • Joskus vian korjaaminen ei ole heti mahdollista, vaan esimerkiksi tarvittavia osia ei ole heti saatavilla. Siinäkin tapauksessa useimmissa tapauksissa meiltä saa tilan käyttökuntoon vuokralaitteilla .

Tässä vaiheessa yleensä puhutaan rahasta, joten puhutaan mekin vähän...

Pääkaupunkiseudulla AV-ambulanssikäynti maksaa tyypillisesti 300–420 € (+ALV) per käyntikerta. Vian korjaamiseen käytetyt tarvikkeet veloitetaan erikseen. Joskus on myös tilanteita, jolloin käyntejä tarvitaan kaksi. Palvelusta maksat vain kun sille oikeasti on tarve.

Kiinnostuitko?

Jos tykkäsit AV-ambulanssista ja päässäsi heräsi jokin aihetta hipova kysymys, jätä yhteystietosi meille niin otamme yhteyttä! 

Jos et halua odottaa, niin...

Voit myös joko soittaa 041-3118412 (Allan) tai varata ajan suoraan kalenteristani, niin voidaan jutella lisää.